Kuugaz_Lee

我也爱你(Live) - 曹格

我也爱你(Live)

曹格


On the sunday afternoon
where the sky is blue
Birds are singing
Trees are dancing
Dancing just for you.

What a wonderful afernoon
Where the flowers are blue
Churches singing
People praying
Praying just for you.

Woo baby I love you
I can see rainbows while skies are blue.
Woo baby I love you
God must love you so much that spent a little more time on you.

喜欢为了你欢喜 为了你伤心
多幺幸运 
就像空手 
接住了流星

魂牵梦萦 也 因为你 不只是成语
拥抱着你 
是和幸福 
最短的距离

Woo Baby I love you
看着我眼睛 我也爱你
我 有没有这个荣幸
邀请你用时间 用你的手掌心 一天一天感应

Woo Baby I love you
吹风或淋雨 我也爱你
我 有没有这个荣幸
预约你的永远 你每一个黎明 让你得到证据

Woo 我也爱你

上一篇 下一篇

© Kuugaz_Lee | Powered by LOFTER