Kuugaz_Lee

Creepin' Up On You - Darren Hayes

Creepin' up on you(为你着迷)

Darren Hayes


【歌词】


Creepin' up on you is the wrong thing to do

情不自禁爱上你 是一种错误

I found your address and got your phone number too

我找到你的地址和你的电话号码

Visit all the stores where you buy all your clothes

来到你买衣服的商店

Been to secret places you think nobody knows

来到一个你以为无人知晓的秘密之处

If I had to live without you

如果我无法和你在一起

Nobody could

那其他人都是将就

I need to be around you

我要在你的身边

Watching you

凝望你


No one else can love you like I do

没有一个人做到像我一样地爱你

Feel it when I'm creepin' up on you

我情不自禁地爱上你

I know that it wouldn't be right

我知道我不应该

If I stayed all night

如果我弥留一整晚

Just to peep in on you

只会爱你越来越深

Creepin' up on you

着魔一样爱上你


I've been hanging 'round all the places you haunt

我曾经游荡在你经过的所有地方 

Spying on your friends to find out what you want

向你的朋友探查你的喜爱

Drinking from the glass that you left on the bar

饮尽了你留在酒吧玻璃杯的半杯残酒 

Follow you around driving home in your car

悄悄跟在你的车尾间

Do I have to breathe without you? 

我的生命里不能没有你

'Cause nobody could

因为没有人可以代替你

I need to be around you

我需要在你的身边

Watching you

凝望你


No one else can love you like I do

没有一个人做到像我一样地爱你

Feel it when I'm creepin' up on you

有感觉时我已情不自禁爱上你

I know that it wouldn't be right

我知道我不应该 

If I stayed all night

如果我弥留一整晚

Just to peep in on you

只会越来越爱你

Creepin' up on you

着魔一样爱上你 


I know this must be wrong

我知道我本不该

It can't go on

不能这样下去

This kind of thing is taking all my sanity

这会让我失去理智

And making me a mockery

无法自拔

This must be wrong

我本不该

It can't go on

不能这样下去

So won't somebody free me from this misery? 

谁人能解我相思之苦

Bring my baby closer to me

把我的宝贝带到我身边 


'Cause no one else can love you like I do

因为没有一个人做到像我一样地爱你

You feel it when I'm creepin' up on you

当我情不自禁爱上你时,你已感觉到了

I know that it wouldn't be right

我知道我不应该

If I stayed all night

如果我弥留一整晚

Just to peep in on you

只会爱你越来越深

Creepin' 

像着了魔


No one else can love you like I do

没有一个人做到像我一样地爱你

I konw you feel it when I'm creepin' up on you

当我情不自禁爱上你时,我知道你已感觉到了

I know that it wouldn't be right

我知道我不应该 

If I stayed all night

如果我弥留一整晚

Just to peep in on you

只会越来越爱你

Creepin' up on you

着魔一样爱上你


Cause no one else can love you, no no

因为没有人那么的爱你,确实没有

Like I do

像我一样

I know you feel me peeping in on you

我知道你察觉到了,我越来越爱你

Watching everything you do

凝视你做过的每一件事

'Cause no one else can love you, no

因为没有人那么的爱你,确实没有

Like I do

像我一样

No one else should love you, no

没有人那么的爱你,确实没有

Like I do

像我一样

Baby creepin' up on you

宝贝,我已为你着了魔


Watching everything you do

凝视你做过的每一件事

Yeah 'cause no one else can love you

没有人像我一样地爱你

No no one else should touch you

其他人可以抚摸你

No one else can love you

没有人可以爱你

Touch you

抚摸你

Love you

爱你

Be with you

和你在一起

No 

上一篇 下一篇

© Kuugaz_Lee | Powered by LOFTER