Kuugaz_Lee

Everybody Knows I Love You - Lovebugs

Everybody knows I love you

每个人都知道我爱你


【歌词】


Tell me, baby

告诉我宝贝

When we first got together

我们第一次在一起的时候

When you first came around

第一次你在身边的时候

I don’t remember

我都记不起了

We’ve been so long together

我们在一起这么久了

So long the talk of the town

我们在小镇里快乐的交谈          


Everybody knows I love you, baby

每个人都知道我爱你,宝贝儿

Everybody knows I really do

每个人都知道我真的是这样做的

Everybody knows you’re still my lady

每个人都知道,你仍是我的公主

Everybody knows, god, it’s true

每个人都知道。上帝呀··这些都是真的

          


Come on baby

来吧,宝贝

Before the love starts fading

在爱终结之前

Before the love is all gone

在爱情结束之前

Move on closer

我们靠近点吧

We got to make it happen

我们让爱擦出火花

We got to get it on

我们就一直这样下去


Everybody knows I love you, baby

每个人都知道我爱你,宝贝

Everybody knows it’s all I do

每个人都知道,我就是这样做的

Everybody knows I don’t mean maybe

每个人都知道。我不想说是也许

Everybody knows, except you

每个人都知道,除了你

          


You don’t even know about a thing I feel

你不知道我对这些事情的感受

You don’t even know when I dream about you

你不知道我在梦里见到你

You’re almost here for real

你就像真的在我面前一样

          


(Everybody knows) when I call your name

(每个人都知道)当我呼唤你的名字的时候

(Everybody knows) no, it ain’t no game

(每个人都知道)这个不是游戏

(Everybody knows) when I see your face

(每个人都知道)当我凝视着你的脸庞

(Everybody knows) oh, it’s you I can’t replace

(每个人都知道)哦,就是你·我不能拒绝

          


Everybody knows I love you, baby

每个人都知道,我爱你宝贝儿

Everybody knows I really do

每个人都知道,我确实这样做

Everybody knows you’re still my lady

每个人都知道,你仍是我的公主

Everybody knows, except you

每个人都知道,除了你

You don’t even know I still care about you

你不知道我现在还是在乎你

You don’t even know about a thing I feel

你不知道我对这些事情的感受

You don’t even know when I dream about you

你不知道我在梦里见到你的感觉

You’re almost here for real

你几乎是真的在我面前

Everybody knows

每个人都知道的

          
          
          
     
评论
热度(41)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
上一篇 下一篇

© Kuugaz_Lee | Powered by LOFTER